torsdag, november 17, 2005

London moments

Fikk en av disse svært usannsynlige, morsomme øyeblikkene i metropolen. Vi forlater hotellet i Tottenham Court Road ved midnatt og i det jeg går ut døren ser jeg rett på H, eks-trommisen i Østblokk og Octavia, som er på vei for å ta bussen rett utenfor! Heller spesielt å treffe på kjente i en gigantisk by som London! Plateinnspilling på trappene og det er bare å ønske lykke til.

En annen fin scene på desperat kveldsjakt etter taxi i West End. Fortroppen El Shit, en av guttene i firmaet, ulastelig kledd i hvit joggebukse og hiphop-lue, småjogger forbi et ungt britisk par mens han frenetisk veiver etter en ankommende taxi. Som flagges ned til vår fordel selv om britene egentlig var først. I det jeg passerer briten hører jeg han kommentere til damen at "I just could not compete with that big fat guy!"

1 kommentar:

Ragnhild sa...

Har du bestilt tur te Mellom Amerika eller? viss du har, gje meg detaljer!