fredag, april 29, 2005

Musikk

Paa dagstur til Viña del Mar. Herlig med sol, sjoe og vind etter en uke i Santiagos trykkende smog. Traff Garage-helten M som er her nede tre uker for aa besoeke sin studerende kjaereste. Blir fest i morgen og saa rett paa flyet til Paaskeoeya i gryotta. Traff ogsaa S fra forrige besoek i Santiago. Hun skal intervjue White Stripes naar de kommer om noen uker, ingen andre som kunne nok engelsk i den musikksiten hun jobber for. Heldiggrisen.

Apropos musikk, er det noen som blir med til Hultsfred i sommer? Meget solid lineup, se www.rockparty.se. Ikke minst mine favoritter Doktor Kosmos som spiller for foerste gang etter mai-release av sin nye plate, med smekre sangtitler som "Lesbian wannabe", "Haschtomte" og "Vill ni ha det som i Sovjet eller vaddaa?".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, eg trur eg er paa ein baat naar den festivalen er i Sverige. Men eg skal spre ryktet til alle dei som eg veit.

TrUlster sa...

Toeft! Har interessenter, trenger bare aa skaffe en bil. Burde vaere mulig aa faa til.