mandag, april 11, 2005

Speed

Southfest i helgen, ettdoegnsfestival med Faithless som headlinere. Hovedpoenget for meg var aa se min kompis spille bass i argentinske Capri, men grunnet diverse aarsaker kom jeg foerst frem etter de hadde gjort sitt. Ellers mye som Quarten, men med mer security, deiligere damer og billigere booze. Og med enda flere latterlige solbrilleposoerer utover kvelden/natten. Mine antagelser om et meget begrenset argentinsk alkoholkonsum fikk seg en knekk, mye gladfyll. Men, etterhvert gikk festivalen tom for oel, deretter vann. Eneste man hadde var red-bull-klonen Speed, med eller uten vodka. Et problem naar man ble toerst etter all dansingen. Dermed ble soendagen godt under pari, godt sliten men ute av stand til aa sove med for mye energidrikk i blodet. Heldigvis ikke saa delirium-ille som i Manchester for noen aar siden med El Shit, da var jeg kanon paa vodka i tillegg til RB-marerittet. Det ble likevel 16 timers kontinuerlig soevn frem til i dag for aa kompensere.

Ingen kommentarer: